Kommentare: 3
  • #3

    Thomas (Sonntag, 16 Februar 2020 13:42)

    Das Niveau habt ihr echt erreicht. War gestern ein wunderschöner Abend, zumindest ich hatte echt Spass an euch. Weiter so (hier sollte jetzt eigentlich ein Smiley auftauchen, tut es aber nicht wegen der Datenschutzerklärung)
    Gruss aus Dielsdorf (und dem ansässigen illustren Theater)

  • #2

    Theater- Lengnau (Montag, 20 Februar 2017 11:04)

    Hallo Söni-Böni
    es freut uns, dass ihr den weiten Weg auf euch genommen habt.
    Und danke für den Hinweis mit der Wegbeschreibung.
    Theater- Lengnau

  • #1

    söni-böni (Samstag, 18 Februar 2017 19:42)

    mir händ au im berner oberland vo däm weltberüehmte theater vernoh und sind drum in AG pilgerert... ;-)
    es wär so eifach gsi, hurti noche zluege uf dr homepage (för das gits doch so sache mit www.) ;-) wo dass das theater stattfindet... nüt isch gsi! dank nette lengnauerinne hämmers au gfunde... jetz freue mir üs riesig ufs theater... ;-)))